Onsdag

Godagens alla söta!

Min dag har det verkligen varit fullt upp hela dagen.
Vaknade imorse och ringde nästan med en gång till salongen som sökte personal, och efter samtalet skulle jag infinna mig där 2 timmar senare, så det var riktigt skönt.
Själva intervjuen höll i max 10 minuter, men det finns som sagt inte alls mycket att egentligen prata om när man söker jobb som frisör. För det är mycket som handlar om att det ska bli rätt när man klipper, att man visar på en modell att man kan yrket + att det är väldigt viktigt att man går ihop med folket på salongen och det kunder som kommer dit.
Så vårat lilla möte som jag tyckte gick riktigt bra sluta i att på måndag ska jag infinna mig hos dem klockan 10:00 för att prov jobba måndag-onsdag. Ska bli riktigt roligt.
Denna salong som jag inte tänker nämna namnet på, har iaf både ett bra och dåligt rykte. Alla går till dom fast ändå så säger alla att den är dålig. Så lite dubbelmoral är det allt.
Så just nu längtar jag verkligen till måndag. Ska bli kul att se hur det fungerar.

Efter min lilla intervju så traska jag runt i centrum i över 1½ timme i väntan på att Emelie skulle dyka upp. Men efter den långa väntan vart det en fika för att sedan åka hem till mig och ta tag i våran tennis på Wii. Vilket gick riktigt bra, iaf jag är sjukt nära att bli PRO vilket känns riktigt bra. Så en vända till för henne och mig så är vi snart Pro bägge två.

Det är vad min dag har beståt av. Har lite grejer som jag handlat under min långa vistelse i centrum som jag tänkte visa. Men just nu har jag inte tillgång till någon kamera. Så det får vänta en liten stund. Men det är inget märk värdigt, bara basicstuff.

Så vad har ni gjort denna dag?

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0