Onsdag

Hej allihopa!

Igår var ingen bra dag. Vaknade riktigt tidigt med ett dunkande huvud, och efter att ha vänt ut och in på magen så var det bara att försöka slappna av och bli av med migränen. Så hela min dag igår var jag sängliggandes och kunde inte göra någonting. Så därför hände det ingenting här heller.

Idag har det varit bättre, vaknade med lite migrän men som tur är så har det gått bort mer och mer under hela dagen. Så tillslut beslöt jag mig för att gå ut och ta en promenad, har inte gått ut sedan i lördags tror jag? Så det var på tiden. Det var skönt, börjar bli en rutin att gå min runda nu. Gick tillochmed lite längre idag än gångerna innan.

Vad resten av dagen bjuder på vet jag inte riktigt. Emelie skulle höra av sig och hon skulle till Tegel ikväll och jag är lite sugen på att följa med. Fast sen vet jag inte hur bra det är, med tanke på att jag hade migrän igår och halva dagen idag så kan det lätt komma tillbaka. Så frågan är om jag tänker riskera att kanske få ännu en attack till pga. mörkret, ljusen och den höga musiken i lokalen. Verkligen ett h*lvete att ha migrän och behöva tänka på allting helatiden.
Men bestämmer jag mig för att gå ut så blir det Tegel iaf. Där alla Täbybor infinner sig Ons-,fre- och lördagar ;D

Kommentera här;
Postat av: Hilal

Svar: Den doog tack vare en kod som jag la in på bloggen :(



Njaa, det är väll sådär!

Med dig? :)

2008-08-20 @ 18:02:32
Blogg: http://favouriiitee.blogg.se/
Postat av: Hilal

Jo jusste, du gör bloggdesigner va?, skulle du kunna göra en till min nya blogg isåfall?

Just if you have time :)

2008-08-20 @ 19:17:49
Blogg: http://favouriiitee.blogg.se/
Postat av: karin

Har skickat typ 3 mail till dig, har du inte fått dom? :S

2008-08-20 @ 21:09:24
Blogg: http://karinkullgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0