Lördag

Godmorgon!

Min morgon vaknade inte så god. Jag vaknade till och kände att det var något som kröp på baksidan av mitt lår. Jag kände att det var något, och fick tillslut bort det. Hade redan då mina aningar om vad det var. Så jag fick det på fingret och sprang upp till köket och där var det, det var en fästing. Min största mardröm. Så det var inte det roligaste man kunde vakna till denna morgon..

Ska fixa iordning mig nu och dra mig mot Centrum nu tror jag för att möta upp min Jessica för en fika. För det vara alldeles för längesedan. Så det ska bli trevligt.

Vad gör ni idag?

Kommentera här;
Postat av: emelie

svar: ja men precis! Finns ju många som har fallit på grund utav målbrottet. Och då låter de oftast inte lika bra. Men de kan ju också låta bättre =P hehe

Ha det gott!

2008-08-16 @ 17:53:32
Blogg: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0