Inget blir som jag någonsin tänkt mig.

Godkväller!

Dagen varit inte alls som jag tänkt (som vanligt?)
Jag fick iaf inte liv i Henrik och efter att ha suttit i 2 timmar och försökt få upp honom, utan några som helst framsteg. Bara en massa sura mutter och utskällningar från den sovande karln.
Så jag beslöt mig för att ringa till Emelie och se om hon ville umgås med mig istället, och det ville hon.
Vi drog till Donken och åt och pratade en massa skit. Sen åkte vi på en riktigt lång biltur över allt och ingenstans. För tösen tog sitt körkort här om dagen. Så att åka bil tackar hon inte nej till någonstans. Så det är trevligt. Det är verkligen avkopplande att åka runt i en bil och snacka.

När jag kom hem sedan vi 7 så låg Henrik fortfarande och sov. Så då skrek jag lite och förförsta gången på denna dag så fick jag kontakt med honom. Men hans skulle upp och fixa en massa grejer och tillbaka till sitt LAN. Jag börjar bli riktigt less på hans lan nu, han har hållit på i en vecka.
Skulle vilja ha lite av hans uppmärksamhet oxå?

Juste, imorgon kommer Sofie förbi med Wii:et som jag ska köpa. Så då får väl det bli min nya pojkvän.
http://www.marcuswestberg.se/wp-content/uploads/2007/05/nintendo-wii.jpg

Vad har ni gjort denna gråa dag?

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0