Homecoming

God kväll bloggvärlden!

Min dag blev inte alls som jag trodde den skulle. Visade sig att Henriks platspappas syrra, kom hem från Usa idag. Dom har bott där i 3 år eller så? Så det vart ett litet home coming party för dem. Så där har vi spenderat kvällen.
Innan dess var jag ute och for lite framochtillbaka. Varit på banken och gjort bankärenden, så nu är jag några hundra kronor rikare.
Var även förbi med Eva&Addes lägenhet som dom flyttar in i idag. Verkligen hur fin som helst. Jag skulle döda för den, när jag stod där önskade jag att det var jag som skulle flytta. Så härligt det skulle vara, att ha ett eget ställe. Där man kan möblera om och köpa fina saker att smycka huset med.
Förtillfället bor jag och Henrik ensamma hemma i mitt hus, men det är inte riktigt sammasak. Kan inte ändra på allt i huset, för det är mammas och pappas. Så ett eget ställe skulle vara hur kul som helst! Men det är ett bra prova på sätt att bo här ensamma tillsammans.
Bor du själv eller hemma?

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0