Frisören svarar

Postat av: ena
hey, den bästa inpackningen? mina toppar är ganska slitna och jag ville inte klippa mig ännu tänkte testa någon mirakel inpackning först om det såklart finns (; ? du kanske vet ?

SVAR:
Bästa tipset är faktist att klippa bort dom slitna topparna och sen börja sköt om håret med inpackning minst en gång i veckan och med regelbunden klippning. Men en inpackning som jag tycker funkar i alla tillfällen som ger ett jätte bra resultat är Absolute Repair från LÓréal Professional som finns att köpa hos din frisör. Kostar ca 150kr.
http://www.catwalk.com.au/package_thumbnail/Absolute%20Repair%20Masque%20SM.jpg

Kommentera här;
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-22 @ 14:46:39
Blogg: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0