Attack.

Färgade brynen och ögonfransarna på lektionen, känns riktigt fräscht nu :) Drog i Sun lights i håret oxå, vart inte någon inge direkt större skillnad. Men en upp fräschning, även fast jag färgade mig i förra vecka typ ;P

Åkte på en migrän attack idag :( Inge kul alls, så jag fick släppa mig hem ifrån halva frisörtimmen för att huvudet höll på att explodera. Marie på salongen där jag har praktik var på väg hemmåt samtidigt, så jag droppade förbi där och fick skjuts hem. Riktigt snällt, så jag slapp allt skrik och buller som det blir på tåget :)
Så jag kom hem tog min migrän medicin och deckade i sängen.

Vaknade till och frågade mamma om hon kunde köra mig till Henrik, för vi skulle sova där.. Så vi ska precis sätta oss i bilen då Henrik kommer gående nerför vägen, så det var bara att vända om och krypa ner här hemma igen. Jag som var helt inställd på att åka och krypa ner i hans säng. haha!

Kommentera här;
Postat av: Jo

Svar: hoppas du mår bättre nu =)

2008-04-21 @ 22:10:06
Blogg: http://missvinsarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0