Yrväder

Mår lite bättre nu, men känner mig fortfarande konstig då jag väl står upp. Konstigt. När jag ligger ner nu, då känns allt så himla mycket bättre, men så fort jag reser mig blir jag yr och mår illa.

Tror det blir en riktigt lugn kväll.
Trodde jag skulle in och jobba på salongen imorgon, men Hasse tyckte att jag borde vara hemma för att det skulle vara riktigt lugnt där imorgon. Så han skulle inte behöva någon hjälp. Men han trodde det skulle vara mer att göra på fredag. Ska troligtvis in och göra Malins hår då, om hon svarar? Annars skiter jag nog i att åka in och spenderar tid med min älskling som kommer hem imorgon. Vi ska dessutom vaccinera oss med sista sprutan innan resan på fredag och ta sista dosen med ducural, som förövrigt är skit äckligt. Henrik kunde dricka upp det på en gång, men jag kunde verkligen inte. Höll på att spy varje gång jag fick ner lite.
Juste vi firar tillochmed 2 månder som förlovade idag. Gu så underbart det är, min fästman är bäst ;)

Saknar verkligen Henrik. Kom hem och håll om mig.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0