Mera rea!

Jupp, det blev en hel del mer saker som fick följa med hem idag.
* en hängselklänning
* en neon rosa stor väska ( något neonrosa fick jag tag på iaf ;) )
* ett diadem
* en tröjklänning
* en till väska ( 3 olika väskor på 2 dagar )
* ett hårspänne
* ett skärp
Inte ett enda smycke hittade jag heller, tycker att det är svårt att hitta något som verkligen känns som mig. Har min berlok som är som ett hjärta som jag fick när jag döptes och det används jämt. Hittar verkligen inget som slår det.
Bilden ?http://lovelyc.blogg.se/images/paket2_1164292683.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.
Fick veta att Henrik troligtvis inte kommer hem ikväll. Han ska mecka klart med bilen och är trött redan nu, då ska ha inte behöva sätta sig i en bil och köra 3 timmar. Bara han är hemma tills 10 imorgon då vi ska vaccinera oss.
Vi har tydligen fått förlovningspresenter av hans släkt däruppe. Ena paketet är tydligen riktigt stort, undrar verkligen vad som gömmer sig där i. Kommer bli spännande att se. Så kom hem nu, jag vill ha paket :) haha.. Fast helst vill jag nog ha pussar och kramar.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0