Mellandagsrean

Anna och jag tog oss som sagt till rean redan vid 9 imorse. Det var tomt tomt tomt i hela centrum, några få själar vandrade runt på H&M. Riktigt skönt att bara gå runt själva och kolla på reavarorna. Bilden ?http://www.smink.nu/images/rea.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.Hittade litegran, orkar inte ta fram kameran och fota just nu. Men det blev en klänning, en blus, en partyväska och en kjol och juste en behå. Allt var på rean utom partyväskan. Sköna fynd sådär på morgonkvisten.
Sen köpte jag dessutom stövlar, blev ett par svart med klack. Hittade ingen bild på Din sko just nu. Och dom skorna i förra inlägget fanns inte ens i affären, tråkigt. Men brunt är snyggt. Provade samma stövel som jag köpte i brunt oxå. Men både jag och Anna kom fram till att svart är så mycket lättare att blanda med andra färger. Är stöveln brun får den sån fokus.

Så jag är glad. Rätt trött, kom inte i säng tidigt igår och sen gick jag upp tidigt på det. Ingen bra grej. Funtar på att ta en liten tupplur nu kanske.

Kommentera här;
Postat av: johanna

hej på dig =D

hoppas du haft en bra jul och fått en del av det du önskade dig. jag tänkte ge dig
en försenad julklapp och det är ett tips om att bli medlem på gratisbio. visst låter
det tråkigt men det är det inte. jag tänkte så först med men sedan märkte jag att
den faktiskt funkar om man jämnför med andra sidor där saker och ting är gratis.

på gratisbio.se får du gratis biobiljetter och present kort i några av de populäraste
affärerna. till exempel är på hm vero moda stadium kicks och många många mer.
hur bra passar inte det till mellandags rean ? allt du behöver göra är att bli medlem
sedan lär man sig där inne hur man skaffar poäng ( gratis ) och när du väl kommit
upp i 400 poäng har du din första biobiljett. checka in sidan och testa. själv har jag
nu fått 5 biobiljetter och presentkort på kicks för 700 kronor. så nu tycker jag du ska
ta och testa sidan också. du har ju ingenting att förlora eller hur ? lycka till med det !

ange mig som värvare så får du 75 poäng från mig ; uniqa

här har du länken ;
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563 så klicka dig in och bli medlem

2007-12-26 @ 13:57:29
Blogg: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Elin

typ vid östra ledinge (= du får komma och hälsa på!

2007-12-26 @ 16:40:18
Blogg: http://toksor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0