Julklapparna -07

Jag fick faktist allt jag önskade mig iår. Sen att jag inte önskade mig så mycket kanske spelar en stor roll.
Största presenten var den nya saxen som alla grund lurat mig i att jag skulle få nu, för Henrik hade sagt att jag skulle få den av honom i födelsedags present (vilket är idag om en månad) men så lurar min handledare på salongen, mamma, Henrik och ja hela salongen mig och jag får saxen i julklapp. Rätt komiskt. Men råkade lista ut det någon vecka innan julafton, för att mamma försa sig lite. Men jag var ändå inte riktigt säker på att jag skulle få den.
Sen fick jag en jätte fin klocka, Buzz till PS2 och Singstar svenska schlager hits och pengar. http://www.webmiles.de/img/praemienauswahl/praemien/bg/0000788_bg.jpg
Vet inte om det är med åldern? Men den här julen önskade jag mig nästan ingenting. Fick tänka till en extra gång innan jag ens kunde skriva en önskelista. Andra år har den varit lång som bara den.

Buzz är riktigt roligt för det vill min familj iaf spela med mig, Singstar är väldigt mycket svårare att få någon att ställa upp på och jag som tycker att det är riktigt roligt men inte själv. Måste alltså hitta någon sångfågel till kompis dom närmaste dagarna för en liten sång duell.

Kommentera här;
Postat av: Natalie

Känns som man önskade sig mer då man var barn faktiskt :) Jag undrar vad det beror på :S

2007-12-25 @ 17:47:17
Blogg: http://Ntm89.blogg.se
Postat av: Anna

Jag ställer upp på singstar! :D

2007-12-25 @ 19:02:45
Blogg: http://henriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0