En bra början

Nu börjar detta likna en blogg igen tycker jag allt. Lite tomt på skriv fronten, men jag vet inte alls vad jag ska skriva nu.

Julen har varit helt okej. Saknar en viss person hur mycket som helst och vill bara honom allt väl. Hoppas att jag på något sätt kan ge honom det, för det är han värd mer än någon annan. Han har fått stå ut med så mycket skit den här hösten. Jag avgudar honom för att han fortfarande kan stå upp och hålla huvudet högt.

Imorgon börjar mellandagsreorna. önskade mig inga som helst kläder i julklapp för att jag ville ha pengar till mellandagsrean istället. Så imorgon ska jag ge mig ut med alla andra och fynda hade jag tänkt mig. Fick ett mejl av H&M att deras clubmedlemmar kunde komma in på H&M i Täby centrum redan vid 9. Undrar om man ska vara en sån nörd och åka dit till då. Funderar på att fråga Anna om hon har lust att hänka på så tidigt? Läste att hon ändå behövde ge sig dit så tidigt.

Idag blir det bara slapp. Förkylningens efter trötthet sitter i för tillfället. Så det blir bara att ta det lungt.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0